مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 01:102023-12-20ورزشي

جنجالی های هفته| از زلزله نامه دوخطی و هوشدن گواردیولا تا سکوت فدراسیون فوتبال!


انتشار یک نامه دو خطی فوتبال ایران را دچار زلزله کرد، یک قهرمان مدال آور از تیم ملی کنار گذاشته شد و سرمربی سیتی هم هو شد! -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را باهم مرور می کنیم.

 حمله به قلیچ بخاطر نکونام! وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس از فصل گذشته و زمان حضور ساپینتو در استقلال خود را حامی استقلال نامید! حتی با این مربی عکس های سلفی هم انداخت و در صفحه اش منتشر کرد.

این دروازه بان اسبق بعد از دربی 102 علیه افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس صحبت کرد و مدافع جواد نکونام شد و گفت شادی سرمربی استقلال در دربی در جواب شادی افشین پیروانی بود.

او این صحبت ها را در روز تولدش مطرح کرد و ساعاتی بعد با انتشار ویدئویی جدید مدعی شد که یک ماشین به او ضربه زده و او را داخل جوی آب خیابان پرتاب کرده و سپس بهش گفته اند به نکونام سلام برسانید! دو شایعه عجیب هفته! در این هفته دو شایعه عجیب مربوط به مرگ منتشر شد.

اول شایعه حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مادر محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که انگار این شایعه با شوخی دو خبرنگار ورزشی در مراسم تبدیل به یک شایعه فراگیر شد! دومین شایعه هم مرگ جمشید هاشم پور از بازیگران قدیمی سینما بود که این بازیگر مجبور شد با انتشار استوری در صفحه شخصی اش بگوید ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی های هفته| از زلزله نامه دوخطی و هوشدن گواردیولا تا سکوت فدراسیون فوتبال!

جنجالی های هفته| از زلزله نامه دوخطی و هوشدن گواردیولا تا سکوت فدراسیون فوتبال!